†De angivne værdier er NEDC2 beregnet ud fra producentens officielle WLTP-tests i overensstemmelse med EU-lovgivningen med et fuldt opladet batteri. Kun til sammenligning. De faktiske tal kan afvige herfra. CO2-værdier, brændstoføkonomi, energiforbrug og tal for rækkevidde kan variere afhængigt af faktorer såsom kørestil, miljøbetingelser, last, hjulmontering og tilbehør. NEDC2 er tal, der er beregnet ved hjælp af en formel fastsat af regeringen på grundlag af WLTP-tal svarende til det, som disse tal ville have været under den gamle NEDC-test. Derefter kan den korrekte beskatningsform vælges.
††De angivne værdier er resultatet af producentens officielle tests i henhold til EU-lovgivningen med et fuldt opladet batteri. Kun til sammenligning. De faktiske tal kan afvige herfra. CO2-værdier, brændstoføkonomi, energiforbrug og tal for rækkevidde kan variere afhængigt af faktorer såsom kørestil, miljøbetingelser, last, hjulmontering, monteret tilbehør og batteriets tilstand. Tal for rækkevidden er baseret på et produktionskøretøj, som gennemkører en standardrute.
▽I kombination med elmotor.
△Inklusive fører på 75 kg, alle væsker og 90 % brændstof.
▲ Inklusive alle væsker og 90 % brændstof.
✧ Tør: Volumen målt ved hjælp af massive blokke, der opfylder VDA (200 mm x 50 mm x 100 mm). Volumen målt op til taghimlen. Bagagerumskonfigurationen og den samlede bagagevolumen afhænger af køretøjets specifikationer (model og drivlinje) og markedet, og om der er monteret reservehjul i fuld størrelse eller pladsbesparende reservehjul.
✦ Våd: Volumen målt ved at simulere fyldning af bagagerummet med væske. Volumen målt op til taghimlen. Bagagerumskonfigurationen og den samlede bagagevolumen afhænger af køretøjets specifikationer (model og drivlinje) og markedet, og om der er monteret reservehjul i fuld størrelse eller pladsbesparende reservehjul.
Data for vægt afspejler biler med standardspecifikationer. Ekstraudstyr øger vægten.